Garantam dreptul de a va retrage din
contract si, prin urmare, returnarea bunurilor comandate, fara
necesitatea de a specifica motivul acesteia. Contractul se poate rezilia
în 30 zile de la data livrarii. Pentru încadrarea in termenul de 30
zile de reziliere a contractului, este suficientă depunerea declaratiei
corespunzătoare impreuna cu produsul/produsele, inainte de expirarea
lui, la adresa SC COLAS SRL., Strada Trandafirilor nr.49 /2, Dumbravita,
judetul Timis. Obligațiile reciproce ale părților se vor rezilia
imediat, nu mai târziu de 30 zile.
Produsele
se vor expedia pe cheltuiala proprie, la adresa: . Strada Trandafirilor
nr.49 /2, Dumbravita, judetul Timis. Pentru a grabi procesul de
returnare, clientul poate folosi documentul pregatit pentru returnare,
atasat facturii. Bunurile returnate trebuie să fie intacte și să nu
prezinte semne de uzura, In caz de returnare a bunului deteriorat sau
care poarta semne de uzură ce depasesc limitele gestionarii obisnuite,
SC COLAS SRL. poate percepe de la cumparator o compensatie care sa
acopere costul deteriorarii sau uzurii bunului, valoarea acestei
compensatii poate fi dedusa din pretul de vanzare care urmeaza a fi
rambursat Cumparatorului si se poate ridica pana la 100% din valoarea
produsului achizitionat. In caz contrar, acesta este considerat ca fiind
nul și neavenit.
Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru returnare si sa ne informati cu privire la realizarea returnarii produselor.
Va
rugam să păstrati dovada de returnare pana la incheierea procesului de
analizare a eventualei reclamatii, iar in cazul produselor returnate,
pana la momentul rambursarii banilor. Costul de returnare va fi înapoiat
in cazul in care produsul prezintă defectiuni, nu este cel comandat de
dumneavoastra, nu corespunde cu descrierea si cu fotografia lui si a
fost returnat de catre dumneavoastra prin intermediul Curierului. In
cazul în care clientul a expediat articolul prin curier, costul de
returnare nu va fi inapoiat. Costul de returnare este inapoiat in baza
chitantei de la Curier si numai după acceptarea returnarii.
In
cazul în care SC COLAS SRL. nu isi va realiza obligatiile privind
livrarea tuturor produselor comandate in timp de 30 de zile, clientul
are dreptul de a rezilia contractul cu efect imediat. Contravaloarea
marfii returnate va fi restituita in 15 zile din momentul efectuarii
returului, prin cont bancar (notati contul IBAN in spatiul
corespunzator, pe documentul de restituire) sau prin mandat postal
(adresa de expediere trebuie sa corespunda cu cea din buletinul
dumneavoastra).
Garantie
Firma
noastra asigura garantia tuturor produselor comercializate, potrivit
dispozitiilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile
asociate acestora (cu modificarile ulterioare) si conform informatiilor
privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie a
produsului, pentru fiecare produs in parte. Daca produsul nu corespunde,
puteti solicita, fara plata, repararea sau inlocuirea produsului.
Aceasta va avea loc in termen de 15 zile de la data la care ne-ați
informat asupra defectului! Garantia se valideaza cu certificatul de
garantie si cu factura din colet. Pentru fiecare cerere de garantie se
întocmeste un proces verbal, care va contine informatii privind
produsul, data de achizitionare a acestuia, reclamatia concreta cu care
va adresati Serviciului de Relații cu Clientii. Pentru mai multe
informatii, ne puteti contacta prin telefon la 004 (0) 749 511 338, sau prin posta la adresa
Daca
reclamatia este justificata, SC COLAS SRL. va plati costurile suportate
pentru expedierea coletului obisnuit, doar dacă acesta este returnat
prin intermediul firmei de curier Fan courier
Sugestii si reclamatii
Ne perfectionam si invatam continuu numai cu ajutorul dumneavoastra.
Pentru
orice sugestii sau reclamatii, va rugam sa ne scrieti la adresa
comanda@rozatoare.ro sau sa ne contactati la numarul de telefon afisat
pe site.